ارز SLP یا Smooth Love Potion توکن ERC-20 بازی محبوب Axie Infinity است. این توکن عرضه نامحدودی دارد و منبع اصلی درآمد گیمرهای Axie Infinity است. در اکوسیستم Axie Infinity، بازیکنان می توانند از SLP برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتالی به نام Axies استفاده کنند. گیمر میتواند این اکسی ها را در بازار NFT به سایر بازیکنان بفروشد. با وجود اینکه بایننس معمولا توکن های مربوط به بازی را لیست نمیکند، اما توکن اس ال پی در این صرافی وجود دارد.

برای به دست آوردن توکن اس ال پی، بازیکنان میتوانند ماموریت های روزانه انجام دهند. با بازیکنان دیگر در Arena (PvP) مبارزه کنند یا در حالت ماجراجویی (PvE) بجنگند. گیمرها در طول روز تعداد محدودی ارز slp میتوانند کسب کنند. توکن SLP مورد استفاده برای پرورش، پس از ایجاد یک اکسی جدید سوزانده میشود.

علاوه بر رونق گرفتن بازار NFT ها، فناوری بلاکچین دنیای جدیدی از امکانات را برای ما ایجاد کرده است. شرکت های زیادی در حال طراحی و ایجاد گیم ها در متاورس هستند. بسیاری از این بازی ها به گونه ای طراحی شده اند که برای بازیکن امکان کسب درآمد در حین بازی وجود دارد. یکی از محبوب ترین گیم ها اکسی اینفینیتی Axie Infinity است که از سال 2018 محبوب شده است.

جایزه Axie Infinity توکن ERC-20 خودش یعنی Smooth Love Potion معجون عشق صاف (به فارسی!) یا همان SLP است. کاربران میتوانند توکن SLP را به عنوان یک ارز دیجیتال در صرافی ها بخرند و بفروشند. از ارز SLP میتوان برای پرورش اکسی استفاده کرد که همان Axie ها به عنوان NFT در بازار Axie Infinity معامله میشود.

Axie Infinity چیست؟

Axie Infinity یک بازی NFT است که میتوان از آن کسب درآمد کرد. در این گیم، بازیکنان با استفاده از شخصیت های منحصر به فردی به نام Axies با یکدیگر مبارزه می کنند. شما می توانید Axie را به عنوان یک پوکمون در نظر بگیرید. هر کدام دارای ویژگی ها، اعضای بدن و توانایی های متفاوتی هستند. اکسی ها به صورت توکن های غیر قابل تعویض یا همان NFT هستند و میتوانید آنها را در کیف پول اتریوم یا کیف پول رونین ذخیره کنید.

اکوسیستم Axie Infinity بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. برای انجام بازی، باید یک تیم از اکسی ها بسازید و برای این کار سه راه دارید:

  1. اکسی ها را در بازار Axie Infinity خریداری کنید.
  2. از بازیکنان دیگر اکسی قرض بگیرید.
  3. با پرداخت توکن SLP میتوانید اکسی جدید بسازید.

به بازیکنان با رتبه برتر توکن SLP اهدا میشود. همچنین هولدرهای این توکن میتوانند در اداره کردن اکوسیستم اکسی شرکت کنند!

توکن Smooth Love Potion SLP چیست و چگونه کار می کند؟

همانطور که گفتیم، Smooth Love Potion (SLP) ارز دیجیتال اصلی بازی Axie Infinity است. SLP یک توکن بازی ERC-20 با عرضه نامحدود است. از نوامبر 2021، ارزش بازار SLP با سرمایه در گردش بیش از 3 میلیارد دلار به 197 میلیون دلار رسید.

SLP را می توان از طریق انجام ماموریت های روزانه یا شرکت در نبردها یا ماجراجویی در بازی به دست آورد. پس از به دست آوردن مقدار مشخصی ارز SLP، گیمرها می توانند شروع به پرورش Axies منحصر به فرد خود کنند. هزینه پرورش هر Axie متفاوت است، زیرا به تعداد نژادهای Axies که از قبل موجود هستند (والدین) بستگی دارد. هر کدام از اکسی ها می توانند حداکثر 7 بار تولید مثل کنند. هرچقدر تعداد نژادها افزایش یابد، ارز SLP بیشتری مورد نیاز است.

SLP یک آلتکوین است که توکن سوزی دارد. پس از هر بار پرورش Axie، توکن های SLP استفاده شده برای همیشه سوزانده می شوند. از آنجایی که بازیکنان در طول روز فقط مقدار محدودی SLP را میتوانند در بازی پرورش دهند، انتظار می رود که با تلاش بازیکنان برای پیشی گرفتن در بازی، تقاضای توکن افزایش یابد. قیمت SLP با توجه به عرضه و تقاضا متفاوت است.

توکن SLP در ژانویه 2021 به بالاترین حد خود یعنی 0.41 دلار رسید.

در متاورس Axie Infinity، SLP چیزی بیش از یک ارز بازی برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتال جدید است. همچنین زمانی که بازیکنان به سطوح جدید می رسند یا در مبارزات با Axies خود پیروز می شوند، این یک نماد پاداش است. از سوی دیگر، دارندگان می توانند در مورد قیمت SLP گمانه زنی کرده و آن را در صرافی های ارز دیجیتال مانند Binance معامله کنند. SLP همچنین در استخرهای نقدینگی Uniswap موجود است. SLP اکنون بخشی از جنبش بازی برای کسب درآمد است که به بازیکنان اجازه می دهد با بازی Axie Infinity درآمد کسب کنند.

در متاورس اکسی، توکن SLP چیزی فراتر از یک ارز بازی برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتال است. از این توکن به عنوان جایزه برای بازیکنانی که به مراحل بالاتر میرسند یا در یک مبارزه پیروز میشوند هم استفاده میشود. از سوی دیگر، هولدرهای SLP میتوانند از نوسان قیمت SLP سود کسب کنند و آن را مانند سایر ارز های دیجیتال در صرافی ها معامله کنند. توکن SLP در استخرهای Uniswap نیز موجود است. SLP اکنون بخشی از P2E است و به بازیکنان اجازه میدهد از طریق بازی اکسی درآمد کسب کنند.

چگونه ارز SLP به دست آوریم؟

توکن SLP را میتوان با انجام ماموری های روزانه، رقابت با بازیکنان در مسابقات PvP یا مبارزه با هیولاها در حالت ماجراجویی PvE به دست آورد.

    1. میتوانید ماموریت های روزانه اکسی را کامل کنید: از نوامبر 2021، بازیکنانی که مراحل روزانه را تکمیل کنند، 25 توکن SLP اضافه جایزه میگیرند. گیمرها باید 10 ماجراجویی را به پایان برسانند و در 5 مسابقه Arena برنده شوند.

اکسی اینفینیتی

2. نبرد در Arena:  میتوان گفت منبع اصلی توکن SLP در بازی، نبرد های PvP است. بازیکنان براساس رتبه بندی MMR با یکدیگر مبارزه میکنند. هر مبارزه از یک انرژی استفاده میکند و برای هر برد توکن SLP جایزه میدهد. هرچه رتبه شما بالاتر باشد، در هر برد ارز SLP بیشتری دریافت میکنید. یادتان باشد، برای دریافت پاداش SLP به MMR بالای 800 نیاز دارید.  

ارز اس ال پی

اگر انرژی تمام شود، همچنان میتوانید PvP بازی کنید تا MMR خود را افزایش دهید، اما دیگر خبری از توکن SLP نیست. از منوی اصلی (سمت چپ بالای صفحه در بازی) میتوانید مقدار انرژی خود را بررسی کنید. مقدار آن به اکسی هایی که در اختیار دارید بستگی دارد:

  • از 3 تا 9 اکسی: 20 انرژی
  • از 10 تا 19 اکسی: 40 انرژی
  • بیشتر از 20 اکسی: 60 انرژی

3. نبرد در حالت ماجراجویی (PvE): ماجراجویی ها در اکسی، حالت تک نفره‌ی بازی است. شامل 36 سطح Level است و در هر مرحله سختی بازی افزایش می یابد. پاداش این مراحل توکن SLP است. شما میتوانید روزانه تا 50 ارز SLP از ماجراجویی ها کسب کنید. برای شروع این حالت نیازی به انرژی نیست، فقط در صورتی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد که بخواهید برای اکسی ها امتیاز کسب کنید.

در مقایسه با PvP، PvE به زمان و تلاش کمتری برای کسب توکن SLP نیاز دارد. شما برای هر سطح ماجراجویی فقط یک بار پاداش SLP دریافت می کنید. می توانید دوباره در همان سطح بازی کنید تا پاداش SLP روزانه خود را دریافت کنید، اما هیچ پاداش اضافه ای دریافت نخواهید کرد. برای کسب  ارز SLP بیشتر، می‌توانید در سطوح خاصی رئیس‌ها را شکست دهید و اس ال پی دریافت کنید.

چگونه ارز SLP را از اکسی اینفینیتی به کیف پول Ronin wallet خود منتقل کنیم؟

پس از کسب اس ال پی در بازی، میتوانید هر دو هفته آن را از بازی دریافت کنید.

1. وارد حساب Axie Infinity خود شوید و کیف پول Ronin خود را وصل کنید. از منو، روی [Claim Tokens] کلیک کنید تا میزان SLP را که میتوانید دریافت کنید و زمانی که می‌توانید این کار را انجام دهید، مشاهده کنید. سپس، روی [Claim SLP] کلیک کنید تا SLP به کیف پول Ronin منتقل شود.

2. به داشبورد حساب Axie Infinity خود برگردید و مطمئن شوید که کیف پول Ronin شما متصل است. روی [Claim Tokens] – [Claim SLP] کلیک کنید. SLP انتقال داده شده را در کیف پول Ronin خود مشاهده خواهید کرد.

توکن اس ال پی

خرید ارز SLP از صرافی ارز دیجیتال تاپ کنز 

 

Axie Infinity یکی از محبوب ترین پروژه های DeFi این روزهاست. ارز SLP به عنوان یک توکن بازی، به کمک فناوری بلاکچین، راهی ساده برای کسب درآمد به بازیکنان ارائه می دهد. در واقع، توکن SLP به بسیاری از جوامع در کشورهایی مانند فیلیپین این امکان را داده است که درآمد خود را در میان بحران اقتصادی بهبود بخشند.

منبع مقاله: بایننس آکادمی

4.5/5 - (2 امتیاز)