با هیاهویی که در چند سال اخیر پیرامون بازار ارز دیجیتال وجود داشت، احتمالا شما هم به فکر شروع سرمایه گذاری در رمزارزها هستید. اگر جزو مبتدی هایی هستید که برای یافتن بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری مشکل دارند، نگران نباشید! بیشتر سرمایه گذاران (حتی حرفه ای ها!) در این وضعیت بوده اند. بنابراین همه‌ی ما میدانیم که وقتی به دنبال پروژه های جدید در ارز دیجیتال هستیم، چقدر میتواند گیج کننده باشد!

این راهنما شما را با 9 تا از بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری آشنا میکند. زمانی که خواندن این راهنما را به پایان برسانید، اطلاعات کافی در مورد ارز های دیجیتال برتر (که بیشترین پتانسیل رشد در آینده را دارند) خواهید داشت.

9 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در July 2022

  • ApeCoin ایپ کوین
  • Ethereum اتریوم
  • Bitcoin بیت کوین
  • Binance Coin بایننس کوین
  • Solana سولانا
  • Dogecoin دوج کوین
  • Shiba Inu شیبا اینو
  • Avalanch اولانچ
  • Cardano کاردانو

احتمالا به دنبال ارز دیجیتال بزرگ بعدی برای سرمایه گذاری در جولای 2022 هستید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید. با توجه به اتفاقات بازار رمزارزها و تحولاتی که با سرعت نور (!) در حال رخ دادن هستند، تردید شما طبیعی است. بهتر است روی یک بلاکچین سرمایه گذاری کنید یا روی بهترین میم کوین بازار شرط بندی کنید؟

باید مراقب باشید!  با وجود اینکه گزینه های بسیاری برای سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال دارید، اما ممکن است بسیاری از این رمزارزها ارزش زیادی به سبد سرمایه گذاری شما اضافه نکنند.

ما کارتان را آسان کردیم و باکیفیت ترین رمزارزها را در لیست بهترین ارز های دیجیتال برای خرید در حال حاضر! لیست کرده ایم. هر کدام از این ارز ها دارای بازار قوی و از لحاظ فنی مناسب هستند، پذیرش آنها نیز رو به رشد است که احتمالا بر ارزش این ارزها تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

ارز های دیجیتال آینده دار 2022

10 ارز دیجیتال آینده دار با بیشترین پتانسیل برای سرمایه گذاری به ترتیب:

1. Apecoin – APE

بهترین ارز دیجیتال

ApeCoin در حال حاضر بهترین ارز دیجیتال برای خرید و سرمایه گذاری در جولای 2022 است. اگر اتفاقات سال 2022 را دنبال کرده باشید، میدانید که APEcoin از طریق تبلیغات، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. وقتی ایپ کوین برای اولین بار وارد بازار شد، هزاران درصد رشد کرد و سپس اصلاح شد. با این حال، هنوز چیزهای زیادی در مورد Apecoin وجود دارد که آن را به یکی از بهترین آلت کوین ها برای خرید تبدیل میکند.

یکی از پیشرفت های بزرگ ایپ کوین، راه اندازی otherside Metaverse است که در آن زمین ها با توکن های APE فروخته میشوند. این بدان معناست که ارزش ذاتی APEcoin با افزایش پذیرش متاورس، افزایش خواهد یافت. علاوه بر آن، به دلیل ارتباطش با Bored-Ape NFTs ، ایپ کوین Apecoin به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال متاورس این روزها شناخته میشود.

بسیاری از پیش بینی ها انتظار دارند که قیمت APE در سال 2022 دو برابر شود. و این اتفاق آن را به یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید تبدیل میکند.

همین حالا ایپ کوین Apecoin بخرید!

2. Ethereum – ETH

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022

یکی دیگر از ارز های دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در جولای 2022، ارز دیجیتال اتریوم است. ETH دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و شما نمیتوانید آن را در بین بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری نادیده بگیرید. یکی از مواردی که باعث میشود اتریوم در حال حاضر بالای این لیست قرار بگیرد، اکوسیستم قوی Dapps آن است. از زمانی که اتریوم به عنوان اولین Dapps blockchain در سال 2015 راه اندازی شد، بر بازار ارز دیجیتال تسلط یافت.

امروزه، اکثر Dapp ها، چه DeFi، چه NFT، یا غیره، بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شوند. با افزایش تعداد بیشتری از این ارزها، ارزش ETH، توکن کاربردی در اکوسیستم اتریوم، افزایش می یابد.

علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده اتریوم برای مقابله با مشکلات مقیاس‌پذیری که سال‌ها گریبانگیر این بلاک‌چین بوده، سخت کار کرده است. در دو سال گذشته، اتریوم در حال انتقال به اثبات سهام بوده است که مزایای زیادی برای این رمزارز دارد، از جمله کاهش تورم اتریوم.

به دلیل تسلط بر بازار و بهبود معیارهای اصلی، تحلیلگران نسبت به اتریوم خوش‌بین هستند. بسیاری از پیش‌بینی‌ها انتظار دارند قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۲ بین ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ دلار باشد. بنابراین اکنون زمان خوبی برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ETH است.

همین حالا اتریوم ETH بخرید!

3. Bitcoin – BTC

خرید بیت کوین

اگر مبتدی هستید، بیت کوین بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است. با این حال، با نگاهی به قیمت بیت کوین احتمالا تعجب میکنید که آیا بیش از حد گران نیست؟ ممکن است قیمت بیت کوین بالا به نظر برسد، اما به بیت کوین کمتر از ارزش واقعی اش توجه میشود. (باور نمیکنید؟ نگاهی به توکنومیکس آن بیندازید)

توکنومیکس (Tokenomics) چیست؟ ارزیابی قیمت واقعی یک ارز دیجیتال.

بیت کوین دارای سقف عرضه 21 میلیون سکه است.میلیون ها بیت کوین نیز در طول سال ها از دست رفته اند. اکنون که پذیرش بیت کوین در حال افزایش است، (پذیرش به عنوان یک ارز توسط چندین کشور) اجتناب ناپذیر است که عرضه و تقاضای آن افزایش یابد. علاوه بر این، بیت کوین یکی از امن ترین ارزهای دیجیتال امروزی است. این به این دلیل است که بسیار غیرمتمرکز است و هیچ نهاد واحدی هرگز نمی تواند بر بیت کوین تأثیر بگذارد.

شما می توانید بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت در نظر بگیرید.

با توجه به پیش بینی ها انتظار میرود که قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ بین ۷۰ تا ۸۰ هزار دلار باشد. در چشم انداز بلندمدت، سال ۲۰۲۵ و پس از آن، تحلیلگران انتظار دارند بیت‌کوین بیش از ۲۵۰ هزار دلار معامله شود.

همین حالا بیت کوین BTC بخرید!

4. Binance Coin – BNB

خرید بایننس کوین

بایننس کوین یکی دیگر از رمزارزهایی است که در ماه جولای خریداری میشود و هدف از خرید آنها نگهداری طولانی مدت است. بایننس کوین ارز دیجیتالی است که برای پرداخت هزینه در بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان (از نظر حجم) استفاده میشود.

صرافی بایننس به هرکسی که بخواهد برای پرداخت هزینه از BNB استفاده کند، تخفیف ارائه میدهد. از آنجایی که بایننس دارای اکوسیستم بزرگی است که شامل بلاکچین آن نیز میشود، میتوان نتیجه گرفت که یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار در بازار امروز است. علاوه بر آن توکنومیکس BNB آن را به یک ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در سال 2022 تبدیل میکند.

هر سه ماه، بایننس میلیون ها توکن BNB را میسوزاند و انتظار میرود این کار در این دهه ادامه داشته باشد. این توکن سوزی بیشترین نقش را در افزایش قیمت بایننس کوین (بیش از 667 دلار) در سال 2021 داشته است. با توجه به شوک عرضه ای که توکن سوزی ایجاد میکند، تحلیلگران انتظار دارند که این ارز دیجیتال در سال 2022 با قیمت بیش از 1000 دلار معامله شود. و در سال های آینده نیز به قیمت های بسیار بالاتری برسد.

همین حالا بایننس کوین BNB بخرید!

5. Solana – SOL

خرید سولانا

سولانا بهترین عملکرد را در بین سایر رمزارزها در سال 2021 داشت و بیشتر از 10000 درصد رشد کرد. و از آغاز سال 2022 سولانا SOL یکی از آلت کوین های برتر است و میتواند عملکرد خوبی در آینده داشته باشد. با توجه به عملکرد و محبوبیت رو به رشد سولانا، یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید و سرمایه گذاری است.

سولانا یکی از مقیاس پذیرترین بلاکچین های امروز در بازار است که میتواند تا 50 هزار تراکنش در ثانیه را با کارمزد تراکنش کمتر از 0.01 دلار انجام دهد. امروزه سولانا یکی از سریع ترین اکوسیستم های در حال رشد پروژه های DeFi و NFT را دارد. از آنجایی که SOL توکن بومی اکوسیستم Solana است، بنابراین با افزایش پذیرش بلاکچین آن، ارزش توکن های SOL نیز افزایش می یابد.

تحلیلگران نسبت به سولانا در سال 2022 و بعد از آن بسیار خوشبین هستند. بسیاری از پیش بینی های قیمت سولانا انتظار دارند که ارزش SOL در سال 2022 بیش از 450 درصد افزایش یابد.

همین حالا سولانا SOL بخرید!

6. Dogecoin – DOGE

بهترین ارز دیجیتال 2022

شاید Dogecoin هم یکی از آلت کوین هایی باشد که کمتر از ارزش واقعی آن مورد توجه قرار گرفته است. با اینکه بازار آن در حال گسترش است اما قیمت آن واکنش چندانی نشان نداده است. برخی شاخص های قوی وجود دارد که نشان میدهد دوج کوین میتواند به عنوان یکی از بهترین میم کوین ها برای خرید در سال 2022 ظاهر شود. برای درک این مسئله، بهتر است به عملکرد دوج کوین در سال های 2020 و 2021 توجه کنید.

از سال 2020 تا اواسط سال 2021، دوج کوین 12000 درصد افزایش یافت. این رشد به دلیل مجموعه ای از توییت های ایلان ماسک با هدف پمپاژ DOGE اتفاق افتاد. همچنین ایلان ماسک پیشنهاد کرد که توییتر باید DOGE را به عنوان روش پرداخت در نظر بگیرد. اگر او این کار را دنبال کند، بدون شک دوج کوین به عنوان یکی از بهترین ارز های دیجیتال 2022 ظاهر میشود. بنابراین عجیب نیست که اکثر پیش بینی های قیمت دوج کوین صعودی هستند.

همین حالا دوج کوین Dogecoin بخرید!

7. Shiba Inu – SHIB

خرید شیبا اینو

شیبا اینو یکی از داغ ترین میم کوین ها در سال 2021 بود، پس از آنکه بیش از 48.000.000 درصد افزایش قیمت داشت. این میم کوین هنوز هم پتانسیل زیادی دارد و میتواند در سال 2022 و بعد از آن بیشتر منفجر شود!

در چند سال گذشته، شیبا اینو بیشتر با تبلیغاتی که برای میم کوین ها توسط Dogecoin انجام شده بود، رشد کرد. با این حال، از آن زمان شخصیت خاص خود را توسعه داده و ارزش ذاتی آن در حال افزایش است. مثلا سال گذشته، تیم ShibaSwap را معرفی کرد که یک DEX برای تجارت شیبا و سایر ارز های دیجیتال است.ذبزرگترین حرکت تیم شیبا اینو در سال جاری، معرفی متاورس شیبا اینو است. با توجه به تبلیغات زیاد در حوزه متاورس، شکی وجود ندارد که Shiba Inu میتواند در لیست ارز های دیجیتالی باشد که امسال عملکرد خوبی داشته اند.

تحلیلگران نیز نسبت به شیبا بسیار خوش بین هستند و بیشتر پیش بینی های قیمت شیبا اینو انتظار دارند که SHIB تا پایان سال 2022 دو برابر شود.

همین حالا شیبا اینو SHIB بخرید!

8. Cardano – ADA

خرید کاردانو آدا

کاردانو یک ارز دیجیتال با ارزش است که در لیست بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری قرار میگیرد. کاردانو یک پلتفرم بلاکچینی است و مانند سولانا و .. یکی از بزرگترین رقبای اتریوم در بازار امروز است. کاردانو به دلیل امنیت بالا از رقبایش متمایز است. همه‌ی اینها به لطف الگوریتم اثبات سهام Ouroboros است که بررسی شده و ایمنی، مقیاس پذیر بودن و غیرمتمرکز بودن آن ثابت شده است.

یکی از عواملی که امروزه Cardano را به یک ارز دیجیتال آینده دار تبدیل میکند، معرفی قراردادهای هوشمند آن است. این قراردادها در اکتبر 2021 معرفی شدند و از آن زمان، رشد قابل توجهی در Dapps در اکوسیستم کاردانو وجود داشته است.

به لطف مقیاس پذیری و هزینه پایین نسبت به اتریوم، بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که Cardano در سال 2022 عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین تحلیلگران پیش بینی میکنند ADA توکن کاربردی Cardano نیز رشد خواهد کرد.

همین حالا کاردانو ADA بخرید!

9. Avalanche – AVAX

بهترین ارز دیجیتال سرمایه گذاری 2022

آخرین پروژه ی لیست بهترین ارز های دیجیتال، Avalanche است. اولنچ یک پلتفرم قراردادهای هوشمند است که به عنوان سکوی پرتاپ برای Dapp های مختلف از Dapps گرفته تا NFT مورد توجه قرار گرفته است. آوالانچ/اولانچ در سال 2020 به عنوان رقیب اتریوم به محبوبیت رسید و کشش قابل توجهی در بازار به دست آورد. مقیاس پذیری و هزینه کم (همچنین حداکثر 4500 تراکنش در ثانیه!) از معیارهای کلیدی رشد این رمزارز است.

برخلاف برخی از رقبای که دچار تاخیر شبکه شده اند، Avalanche به دلیل پایداری شبکه شناخته شده است. این نقاط قوت اولانچ را به یک پتانسیل بالقوه تبدیل میکند.

در سال 2020 اولانچ به کمترین میزان خود یعنی 2.79 دلار و در نوامبر 2021 به بالاترین حد خود یعنی 146.22 دلار رسید. اکثر پیش بینی های قیمت اولانچ انتظار دارند که AVAX برای سال های آینده نیز یک آلت کوین با عملکرد عالی باقی بماند!

همین حالا اولانچ AVAX بخرید!

بهترین ارز های دیجیتال در آینده

در حالی که ارزهای دیجیتال پتانسیل زیادی برای رشد در سال 2022 دارند، باید با احتیاط سرمایه گذاری کنید. این به این دلیل است که روندهایی در بازار در حال شکل گیری است که اگر با آنها هماهنگ نباشید، ممکن است ضرر کنید. اما احتمالا رشد از بخش های خاص بازار مانند DeFi و متاورس حاصل میشود. بهتر است در ارز های دیجیتالی سرمایه گذاری کنید که میتوانند بر بازار تسلط داشته باشند، مثل اتریوم!

منبع این راهنما Analytics insight معتقد است در بین این رمزارزها، اتریوم و ایپ کوین بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 هستند.

4.8/5 - (5 امتیاز)